Tuesday, November 18, 2008

Mocni ruski kamioni i amfibije

Pogledajte mocne ruske kamione i amfibije, proizvode ZIL fabrike!

Blue Bird complex

Amphibious ZIL-49061

ZIL-29061

ZIL-4972 (6х6)

ZIL-497200 (6х6)

ZIL-497206 (6х6)

ZIL-390613 (4х4)

Svijet Vs. Rusija

Mad Max Kamion

Neko je ocigledno fan serijala Mad Max. Videno negdje u Rusiji!




Horror from Russia

E sada nekoliko primjera trush bling vozila! Upozoravam neke od slijedecih slika mogu biti uznemirujuce!















Parodija na ruski nacin

Ove slike i ovi momci stvarno su me istinski nasmijali i doveli do suza. Naime slike djevojaka koje poziraju sa kolima poticu iz jednog uglednog ruskog magazina. A ovi preludi momci su docarali te iste scene samo na svoj nacin pri cemu je ocigledno da su se istinski zabavili!

































COMEBACK


Evo ljudi nakon dugo vremena sam opet nasao vremena da se malo posvetim blogu. Moje odsutstvo kombinacija je obaveza i lijenosti. Slijedeci nekoliko postova obradivacu temu automoto svijeta iz Rusije. Ova tema mi je sasvim slucajno dosla na pamet, nakon sto sam isto tako slucajno naisao na jedan vrlo zanimljivu web stranicu na engleskom jeziku koja donosi zanimljive vijesti iz Rusije. Mislim da je prvenstveno jezik najveca barijera za bolje poznavanje ruske kulture, kao i cinjenica da smo rasli na filmovima iz U.S.A koje su nas naveli na razmisljanje da su rusi dosta primitan narod. Dusu na srce danasnja Ruska Federacija kako je zvanican naziv je zemlja ogromnih suprotnosti. Nekih 2% populacije su milioneri te zive nevjerovatno rasipno, pri cemu vecina bogatasa je neobrazovana te je na sumnjiv nacin stekla to svoje bogastvo, te sada na sve nacine pokusavaju da prikazu svoje bogastvo sa bankovnih racuna. Takvo ponasanje obicno vodi do toga da nastaju tzv. trush bling vozila, koja nas svojom gluposcu i debilnoscu zasmijavaju ili dovode do suza pri pomisli kako je neko mogao ovakvu bruku da uradi od nekog skupocjenog italijanskog ili njemckog auta. Sa druge strane ostatak stanovnistva znaci nekih 98% zivi u slicnoj bijedi kao i sto bosanskog drustvo sad prozivljava, sa tom razlikom sto rusi sa tim kubure vise od 40 godina. To opet vodi do toga da nedostatk finasija + mnogo maste i genijalnosti dovode do toga da nastanu neka nevjerovatna vozila. Tako ce te jedino u Rusiji vidjeti drag trku izmdu Ferrarija i nabrijane Lade u kojoj Lada pobjeduje. Rusi su posebno dicni u off Road segmentu koji se opet razvio iz ciste potrebe za takvim vozilima, ipak ne treba zaboraviti da je Rusija jedno nepregledno prostranstvu na kojem mozete naici na sve moguce podloge i uslove voznje. Uzivajte!



Tuesday, November 4, 2008

Chevrolet Camaro mania

Varijacija na istu temu na SEMA show. Koji vam se verzija najvise svida. Po redu odozgo prema dole idu:
· Camaro GS Race Car Concept
· Earnhardt Jr. Concept
· Camaro Black Concept
· Camaro LS7 Concept





2010 Porsche Panamera


Mercedes Benz je definitivno otvorio jedno potpuno novo trziste sa predstavljenjem svoga modela CLS, trziste cetvoro vratnih kupea. Svi oziljniji proizvodaci sportskih automobila su pozurili da predstave ili imaju u planu da uskoro predstave svoje uzdanice. VW je medu prvima predstavio svoga asa u obliku Passata CC. BMW je predstvio nesto sto barem u teoriji bio trebao biti krizanac izmedu cetvoro vratnog kupea i SUV-a, naravno govorim o X6 modelu¸ mada vrlo je vjerovatno da BMW uskoro priprema pravog konkurenta CLS, suska se naime da bi u tu svrhu BMW mogao vratiti seriju 8. Audi je najavio uskoro model A7, Aston Martin Rapid-a, a Lamborghini Estoque. Porsche normalno nije mogao ostati dugo po strani te se uskoro ocekuje predstavljanje dugo ocekivanog modela Panamera. Dati model je vec nekoliko godina u pripremi, medutim od trenutka kad je zapocelo njegovo javno testiranje po mnogbrojnim javnim saobrocajnicama svijeta model je prozvat ruznim pacetom. Najveci kamen spoticanja su same proporcije auta koje prototipovima daju vrlo cudan produzen izgled, tako da se posmatrac ne moze tacno odluciti sta gleda limuzinu ili neku cudnu varijantu produzenog kupea. Sa druge strane straznji kraj je blago receno upitan, ito narucito oblik svjetala te pregib pretinca. Prednji kraj je tipicno Porshe koji opet se vrlo tesko uklapa u ostatak vozila. Posto dati model treba da bude uskoro predstavljen sve vise detalja i slika o njemu se pojavljuju. Tako su se neki dan pojavile prve slike unutrasnjosti koja izgleda kao produkciska verzija unutrasnjosti. Moze se reci da unutrasnjost izgleda vrlo elegatno te predstavlja kombinaciju unutrasnjosti 911, Cayenna i Carrere Gt. Odlikuje se velikim brojem dugmica, koji ce opet neke obradovati, a nekima zadati glavobolje. Mada generalno govoreci unutrasnjost je mnogo bolje prihvacena nego eksterijer modela.
Takoder su se pojavile i prve slike kljuca koji predstavlja mini maketu auta. Odmah su zlobnici povikali da bolje kljuc izgleda od same Panamere, ali mora se priznati da je kljuc nesto veci nego sto smo navikli i sigurno nekonvecjolnog izgleda. Predpostavlja se da ce Panamera biti pokretana V6 i V8 motorima od 300-500KS, a cjenovno da ulazi u kategoriju vozila izmedu 120-130 hiljada $. Cijena je upravo jedan od aduta Porsche-a jer ce nesto biti niza od konkurenata. Panamera je sigurno vrlo vazan model za Porsche koji moze otvoriti Porsche-u vrata jednog potpuno novog trzista, ali isto tako sa vec masom negativnih komentara na racun Panamere, model se moze vrlo lagano pokazati kao potpuni promasaj, koji se ne podnosi tako lako u danasnjem svijetu globalne recesije i nestabilnih cijena goriva.

Saturday, November 1, 2008

Nissan 370Z Zvanicno

Nissan je i zvanicno pustio u opticaj prve oficijalne fotografije njihovg predstojeceg modela 370Z. Dati model je predviden za predstavljanje na ovogodisnjem auto salonu u Los Angeles-u 19 novembra. Dizajnerski gledano auto je moderno dizajnirano ali trebace vremena da se naviknom na nek nove detalje tipa oblika svjetlosnih tijela. Unutrsnjost je doizivjela pravu revoluciju, sa znacajnim dizanjem kvaliteta, i sa potpunom promjenom kocepcije. Dok je unutrasnjost 350Z bila uradena minimalisticki u nasljedniku je sve to mnogo vise sofisticiranije.
Od pogonskih motora ocekuje se V6 3.7 L motor preuzet iz Infiniti G37-a, cija se snaga procjenjuje od 310-340 KS. Moguc je i jaca varijanta koja bii bila pokretana V8 motorom



VW Golf MK1 a.k.a CitiGolf lives on


Ako U.S.A smtaramo zemljom mogucnost, onda svi bosanci i hercegovci trebaju odmah da pocnu ako vec nisi da na Juznu Afriku gledaju kao na Eldorado. Naime Juzna Afrika je jos jedina zemlja na ovoj planeti u kojoj se jos uvijek proizvodi legendarni VW Golf MK1 (Golf kec). Ime datog modela je CITIGOLF, te se proizvodi iskljucivo za domace trziste. CitiGolf ipak ne predstavlja tek puku kopiu (i ako sam siguran da bi se i za takav model naslo dosta musterija) legedarnog MK1 vec je automobil tokom godina moderniziran. Gledano sa prednje strane maska i svjetla su preuzeta sa MK2 (Golfa dvojke), dok od 2004 godine unutrasnjost je preuzeta sa prve generacije Skode Fabie, straznja svjetla su modernizirana i dosta privlacno izgledaju. Od motora koriste se 1.4 i 1.6 L fuel Injection benziski motori, a od 2006 u prodaji je i 1.8 L motor koje je svoje mjesto nasao u najacoj varijanti CitiGolfa pod nazivom Citi 1.8iR. I ako za danasnje uslove ovi motori iz ove kubikaze izvlace skromnu snagu, cinjenica da CitiGolf je tezak samo 900 kg je garant za obilje zabave i pristojne brzinske prosjeke. Dovoljno je spomenuti da najaca verzija Citi 1.8iR do stotke dolazi za 8.5s a maksimalna mu je brzina 187 km/h. Od opreme i sigurnosnih opcija ipa nemoze se mnog o cekivati. Najjeftinija varijanta CitiGolfa sa 1.4 L motorom kosta 5,973 EUR, dok naskuplji Citi 1.8iR kosta 7,980 EUR. E sada vjecito pitanja da sugradani nasi biraju izmedu CitiGolfa i Dacie Logana koga bi izabrali?! Nesto mi govori da bi liste cekanja za CitiGolf bile predugacke. Cisto se nadam da je vlast Juzne Afrike spremna za egzodus balkanaca kad se ova vijest prosiri!


Watch more YouTube videos on AOL Video

Pad USA auto industrije-drugi dio

Poslije kakve takve stabilizacijie finansiskog trzista, sve se cesce i glasnije govori o krizi USA autoindustriji. Ekonomski strucnjaci upozoravaju da propast USA auto industrije bio mogao biti katalizator koji bi doveo industriju USA u tesku krizu, koja bi za sobom povela i vecinu svjetskih ekonomija. Jos uvijek se smatra da najvecu opasnost od propadanja prijeti GM sto pokauje i akciska prodaja jednog koncesionara GM vozila iz Teksasa, koji prvim 100 kupaca nudi 50 dionica GM besplatno. GM je vise od mjesec dana u pregovorim a sa ostalim clanovima „Velike Ditrotske trojke“. Najblize je dogovru sa Chryslerom, te se potpisivanje istog moze ocekivati ubrzo. Najveci kamen spoticanja za ovaj dogovor je ko ce upravljati zajednickom kompanijom kojom bi ovom suradnjom nastala. Medutim moguci i vrlo vazniji kamen spoticanja bi mogao biti Mercedes-Benz koji je i nakon prodaje vecinskog paketa dionica Chryslera Cerberusu ipak zadrzao 19,9% dionica Chryslera. Te se suska da bi upravo Mercedes-Benz mogao blokirati buducu saradnju izmedu Chryslera i GM. Te upravo zato Cerberus pokusava u zurbi da otkupi preostale dionice od Mercedes- Benza. Inace GM je zainteresovan samo za neka postrojenja Chryslera kao sto je minivan odjel, kao i za neke fabrike u Meksiku.. Odavno se suska da Chrysler osim sa GM prica o suradnji i sa Nissan/Renault grupacijom, te se sada smatra da upravo ta grupacija najozbiljniji kupac za kupovinu marke JEEP koja se smatra najvrijednijom markom Chryslera. Ako se sve ove spekulacije ostvare onda ce Chrysler na kraju prodati: brand Viper americkom kupcu, minivan odjel GM-u+tvornice te brand JEEP Nissan/Renault.
Ford je sa druge strane odlucio da se sam suoci sa trenutnom krizom, te je glatko odbio suradnju sa GM i Chryslerom koje smatra da su u gorom polozaju od njih samih. Fordova najveca briga je nedostatak novac te nastavlja i dalje prodaju brandova u svome vlasnistvu. Za sada sigurno na prodaju idu Mazda i Volvo. Ford posjeduje 33% dionica Mazde te je vecinski dionicar. Vijest o prodaji 20% dionica Mazde stigla je kao iznenadenje, jer Mazda je kompanija koja od kada je pocetkom desetljeca prosla zoom-zoom revoluciju jedan od najzdravijih kolektiva u Ford koncernu. Ford je cilju da onemoguci da se konkurenti domognu dionica odlucio da ce dionice prodati tako sto ce ih rasparcati na veliki broj dijelova, pri cemu ce 1% dionica imati vrijednost od 40 miliona $. Vise japanskih kompanija se spominju kao moguci kupci medu kojima se nalaze dobavljaci djelova Mazde, osiguravajuce kuce, zeljezare, transportne kompanije i druge. Prodaja VOLVA sa druge strane je ocekivana, jer i ovaj put se pokazala istinitom ona narodna „Gdje ima dima ima i vatre“. Naime Ford vise od godinu dana opovrgava spekulacije o prodaji Volva, medutim proslije katastrofalne godine za bivseg svedskog giganta u kojoj je otpustio cetvrtinu svojih radnika vise se vijest o prodaji nemoze nijekati. Prvi put kad su se pojavile spekulacije o prodaji Volva glavni kupac je bio BMW kojem je trebala sasija sa prednjim pogonom. Za sada se samo zna da je BMW odustao od kupovine ko ce biti kupac samo ce nam vrijeme pokazati.

Pad USA auto industrije?!


Je li moguce da najvecoj svjetskoj auto industriji prijeti bankrot. Sedmica koja je na izmaku najgora je i najteza sedmica u historiji rada NYSE. Nikad nije zabiljezen toliki pad vrijednosti indeksa, i nikad trziste nije bilo toliko nestabilnije. Nijedna industriska grana, kao ni zemlja na planeti nece uspjeti da pobjegne posljedicama trenutne krize. Americka auto industrija je narucito pogodena ove sedmice kada su dionice GM pale za jednu trecinu na 4.76$, a vrijednosti dionica Forda na 2.08$ odnosno citava 22%. Ovako niske vrijednost dionica velike trojke iz Detroita nisu videne od vremena Drugog Svjetskog Rata. Medutim autoindustrija USA nije tek puka zrtva promjena na Wall Street-u vec se nalazi u ovakvoj situacije jer vec godinama pravi sebi sve vecu i vecu rupu. Slobodno se moze reci da USA autoindustrija vec najmanje dvije decenije nije ono sto je nekad bila. Tehnoloski je zaostala za njemackom i japanskom, a Boga mi sve vise i korejskom auto industrijom, kvalitet proizvoda je dramaticno opao, a izgleda kao da su dovijeka mislili praviti preuvecane kamionete sa motorima od 7L i vise ne misleci da ce vrijednost balera nafte ikad porasti vise od 30$. Honda, Toyota i VW postali su lideri na trzistu malih auta u USA, BMW, MB i Audi na trzistu velikih limuzina i sportskih auta, a Toyota i Honda postali su pioniri na polju hibridne tehnologije. Medutim i ako su kljucni ljudi bili svjesni ovako teske situacije godinama se presutkivalo i zanijekalo ovako lose stanje. Medutim Ford i GM nisu u problemima trenutno zbog male vrijednosti njihovih dionica, vec zbog hronicnog nedostatka novca. Naime spasom za USA auto industriju se smatraju hibridi tipa Chevy Volta. Ali najraniji modeli hibrida se tek trebaju pojaviti 2010 ili 2011 godine, a pitanje je kad se i pojave hibridi hoceli imati ikoga da spase, odnosno moguli GM i Ford prezivjeti do 2011 godine. Gora je situacija u GM za koji se smtra da mjescno trosi oko jednu milijardu $. GM ima na racunu 21 milijarde $ + 4 milijarde koje su u septembru uzeli na kredit. Medutim strahuje se da ni to nece biti dovoljno, te prema najcrnijim pretpostavkama GM bi mogao da ostane bez para do kraja slijedece godine. Opet mora se reci da GM sam kriv za ovaku situaciju, jer je predugo zatvarao oci pred problemima, te nerado radio ono sto je morao, a to je zatvarati neproduktivne fabrike. Ne oni su pod pritiskom javnosti to razvlacili i u nedogled pregovarali sa predstavnicima sindikata radnika. Ford je opet u boljoj situaciji jer je Ford vec mnogo ranije skontao da je u ogromnim problemima, bilo je tu smjena rukovodeci ljudi, a i prvi je poceo sa nepopularnim zatvaranjem tvornica, sve u cilju da skrese troskove. Medutim ni to nije bilo dovoljno pa su poceli prodavati brandove u svome vlasnistvu tako su prvo prodali Aston Martin, pa Jaguar pa Land Rover, a odavno se suska da po potrebi ce i Volvo ici na prodaju ako zatreba. Do koje mjere se islo sa kresanjem troskova pokazuje da je u jednom trenutku i samo ime Ford bilo na prodaju. Drugu pametnu stvar sto su uradili u Fordu je da su vec 2006 posudili 23.4 milijarde dolara, tako da ako vec pocnu padati auto kompanije Ford ce nadziviti GM. Sta je sa Chrysler-om za njihovo stanje se nezna monogo, zna se da masovno ukidaju proizvodnju finansiski neopravdanih proizvoda prije svega kamioneta i takozvanih blizanaca, odnosno vozila koji su identicni samo imaju drugu oznaku na nosu. Takoder ikona sportskih automobila amerike Viper je vec odavno na prodaju ito za mizernih 50 miliona $. Vlasnik Chryslera je firma Cerberus koja tvrdi da Chrysler posjeduje 11 milijardi dolara na racunu, sto se sa sigurnoscu nemoze provjeriti. Normalno bespotrebno je reci da nijedna od kompanija velike trojke iz Detroita nije priznala da su pred bankrotom, jer niko nece kupovati kola od kompanije koja je bankrotirala. Medutim ako padne USA auto idnustrija to bi mogao biti udarac za USA ekonomiju od kojeg bi se tesko oparavila. Naime smatra se da je svaki 10 posao u USA povazan sa auto industrijom i propadanjem iste bi masa dobavljaca i proizvodaca jednostavno propala, sto bi dovelo do teske ekonomske krize prije svega na americkom srednjem zapadu. Sta su rjesenja:

1. Strucnjaci savjeruje da je mozda cak i pametnije sada u ovako teskim ekonomskim vremenima proglasiti bankrot, pa sa to nesto malo kapitala sto im je ostalo pokusati stvoriti mnogo manje ali finasiski jace i zdravije kompanije.

2. Druga opcija je suradnja americkih auto kompanija izmedu sebe i upravo prve vijesti o pregovorima GM i Chrysler-a su se pojavile. Mada mnogi smatraju da kombinacija GM i Forda je pametnija.

Sta ce na kraju biti nezna se medutim cisto sumnjam da ce vlada USA cisto zbog znacaja velike trojke iz Detroita na ekonomiju USA dopustiti njihov nestanak, te ce predsjenicki kandidati morati promjeniti svoje rijeci sa pocetka kampanje kad su rekli da USA auto industrija mora pomoci sama sebi i da oni nece trcati u pomoc, pa gospodo uzmite zaleta. Pad USA ekonomije ne treba da raduje nikoga, jer cemo svi imati posljedica od toga osim jedino mozda Irana ili Sjeverne Koreje i drugih ekonomski izoliranih drzava, koje su prakticki nezavisne od USA ekonomije.