Tuesday, November 18, 2008
Mocni ruski kamioni i amfibije
Blue Bird complex
Amphibious ZIL-49061
ZIL-29061
ZIL-4972 (6х6)
ZIL-497200 (6х6)
ZIL-497206 (6х6)
ZIL-390613 (4х4)
Horror from Russia
Parodija na ruski nacin
COMEBACK
Evo ljudi nakon dugo vremena sam opet nasao vremena da se malo posvetim blogu. Moje odsutstvo kombinacija je obaveza i lijenosti. Slijedeci nekoliko postova obradivacu temu automoto svijeta iz Rusije. Ova tema mi je sasvim slucajno dosla na pamet, nakon sto sam isto tako slucajno naisao na jedan vrlo zanimljivu web stranicu na engleskom jeziku koja donosi zanimljive vijesti iz Rusije. Mislim da je prvenstveno jezik najveca barijera za bolje poznavanje ruske kulture, kao i cinjenica da smo rasli na filmovima iz U.S.A koje su nas naveli na razmisljanje da su rusi dosta primitan narod. Dusu na srce danasnja Ruska Federacija kako je zvanican naziv je zemlja ogromnih suprotnosti. Nekih 2% populacije su milioneri te zive nevjerovatno rasipno, pri cemu vecina bogatasa je neobrazovana te je na sumnjiv nacin stekla to svoje bogastvo, te sada na sve nacine pokusavaju da prikazu svoje bogastvo sa bankovnih racuna. Takvo ponasanje obicno vodi do toga da nastaju tzv. trush bling vozila, koja nas svojom gluposcu i debilnoscu zasmijavaju ili dovode do suza pri pomisli kako je neko mogao ovakvu bruku da uradi od nekog skupocjenog italijanskog ili njemckog auta. Sa druge strane ostatak stanovnistva znaci nekih 98% zivi u slicnoj bijedi kao i sto bosanskog drustvo sad prozivljava, sa tom razlikom sto rusi sa tim kubure vise od 40 godina. To opet vodi do toga da nedostatk finasija + mnogo maste i genijalnosti dovode do toga da nastanu neka nevjerovatna vozila. Tako ce te jedino u Rusiji vidjeti drag trku izmdu Ferrarija i nabrijane Lade u kojoj Lada pobjeduje. Rusi su posebno dicni u off Road segmentu koji se opet razvio iz ciste potrebe za takvim vozilima, ipak ne treba zaboraviti da je Rusija jedno nepregledno prostranstvu na kojem mozete naici na sve moguce podloge i uslove voznje. Uzivajte!
Tuesday, November 4, 2008
2010 Porsche Panamera
Mercedes Benz je definitivno otvorio jedno potpuno novo trziste sa predstavljenjem svoga modela CLS, trziste cetvoro vratnih kupea. Svi oziljniji proizvodaci sportskih automobila su pozurili da predstave ili imaju u planu da uskoro predstave svoje uzdanice. VW je medu prvima predstavio svoga asa u obliku Passata CC. BMW je predstvio nesto sto barem u teoriji bio trebao biti krizanac izmedu cetvoro vratnog kupea i SUV-a, naravno govorim o X6 modelu¸ mada vrlo je vjerovatno da BMW uskoro priprema pravog konkurenta CLS, suska se naime da bi u tu svrhu BMW mogao vratiti seriju 8. Audi je najavio uskoro model A7, Aston Martin Rapid-a, a Lamborghini Estoque. Porsche normalno nije mogao ostati dugo po strani te se uskoro ocekuje predstavljanje dugo ocekivanog modela Panamera. Dati model je vec nekoliko godina u pripremi, medutim od trenutka kad je zapocelo njegovo javno testiranje po mnogbrojnim javnim saobrocajnicama svijeta model je prozvat ruznim pacetom. Najveci kamen spoticanja su same proporcije auta koje prototipovima daju vrlo cudan produzen izgled, tako da se posmatrac ne moze tacno odluciti sta gleda limuzinu ili neku cudnu varijantu produzenog kupea. Sa druge strane straznji kraj je blago receno upitan, ito narucito oblik svjetala te pregib pretinca. Prednji kraj je tipicno Porshe koji opet se vrlo tesko uklapa u ostatak vozila. Posto dati model treba da bude uskoro predstavljen sve vise detalja i slika o njemu se pojavljuju. Tako su se neki dan pojavile prve slike unutrasnjosti koja izgleda kao produkciska verzija unutrasnjosti. Moze se reci da unutrasnjost izgleda vrlo elegatno te predstavlja kombinaciju unutrasnjosti 911, Cayenna i Carrere Gt. Odlikuje se velikim brojem dugmica, koji ce opet neke obradovati, a nekima zadati glavobolje. Mada generalno govoreci unutrasnjost je mnogo bolje prihvacena nego eksterijer modela.
Takoder su se pojavile i prve slike kljuca koji predstavlja mini maketu auta. Odmah su zlobnici povikali da bolje kljuc izgleda od same Panamere, ali mora se priznati da je kljuc nesto veci nego sto smo navikli i sigurno nekonvecjolnog izgleda. Predpostavlja se da ce Panamera biti pokretana V6 i V8 motorima od 300-500KS, a cjenovno da ulazi u kategoriju vozila izmedu 120-130 hiljada $. Cijena je upravo jedan od aduta Porsche-a jer ce nesto biti niza od konkurenata. Panamera je sigurno vrlo vazan model za Porsche koji moze otvoriti Porsche-u vrata jednog potpuno novog trzista, ali isto tako sa vec masom negativnih komentara na racun Panamere, model se moze vrlo lagano pokazati kao potpuni promasaj, koji se ne podnosi tako lako u danasnjem svijetu globalne recesije i nestabilnih cijena goriva.
Saturday, November 1, 2008
Nissan 370Z Zvanicno
Nissan je i zvanicno pustio u opticaj prve oficijalne fotografije njihovg predstojeceg modela 370Z. Dati model je predviden za predstavljanje na ovogodisnjem auto salonu u Los Angeles-u 19 novembra. Dizajnerski gledano auto je moderno dizajnirano ali trebace vremena da se naviknom na nek nove detalje tipa oblika svjetlosnih tijela. Unutrsnjost je doizivjela pravu revoluciju, sa znacajnim dizanjem kvaliteta, i sa potpunom promjenom kocepcije. Dok je unutrasnjost 350Z bila uradena minimalisticki u nasljedniku je sve to mnogo vise sofisticiranije.
Od pogonskih motora ocekuje se V6 3.7 L motor preuzet iz Infiniti G37-a, cija se snaga procjenjuje od 310-340 KS. Moguc je i jaca varijanta koja bii bila pokretana V8 motorom
VW Golf MK1 a.k.a CitiGolf lives on
Watch more YouTube videos on AOL Video
Pad USA auto industrije-drugi dio
Pad USA auto industrije?!
1. Strucnjaci savjeruje da je mozda cak i pametnije sada u ovako teskim ekonomskim vremenima proglasiti bankrot, pa sa to nesto malo kapitala sto im je ostalo pokusati stvoriti mnogo manje ali finasiski jace i zdravije kompanije.
2. Druga opcija je suradnja americkih auto kompanija izmedu sebe i upravo prve vijesti o pregovorima GM i Chrysler-a su se pojavile. Mada mnogi smatraju da kombinacija GM i Forda je pametnija.
Sta ce na kraju biti nezna se medutim cisto sumnjam da ce vlada USA cisto zbog znacaja velike trojke iz Detroita na ekonomiju USA dopustiti njihov nestanak, te ce predsjenicki kandidati morati promjeniti svoje rijeci sa pocetka kampanje kad su rekli da USA auto industrija mora pomoci sama sebi i da oni nece trcati u pomoc, pa gospodo uzmite zaleta. Pad USA ekonomije ne treba da raduje nikoga, jer cemo svi imati posljedica od toga osim jedino mozda Irana ili Sjeverne Koreje i drugih ekonomski izoliranih drzava, koje su prakticki nezavisne od USA ekonomije.